سرمایه گذاری در املاک صنعتی
نوشته شده توسط : faeghe

سرمایه گذاری خارجی در املاک صنعتی
از نظر تاریخی، سرمایه‌گذاری خارجی در بازارهای املاک تجاری آمریکا عمدتاً به سمت املاک چند خانواده، اداری، خرده‌فروشی و هتل‌ها بوده است، اما اخیراً افزایش باورنکردنی در بخش املاک و مستغلات صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی مشاهده شده است.

سرمایه گذاران خارجی از کانادا، چین، آلمان و سایرین بازدهی بالاتری را در بازده سرمایه گذاری در املاک صنعتی ایالات متحده مشاهده می کنند. طبق مطالعه انجام شده توسط CBRE، 14.4 میلیارد دلار املاک صنعتی از سرمایه گذاران خارج از کشور خریداری شده است که نسبت به سال قبل 152 درصد افزایش داشته است.

سه بازار برتری که آنها در آنها سرمایه گذاری می کنند در لس آنجلس، دالاس/فوت ورث و شیکاگو هستند، اما بازارهای دیگری مانند آتلانتا و نیویورک نیز شاهد سرمایه گذاری فرامرزی هستند.

عوامل مختلفی وجود دارد که باعث جذابیت سرمایه گذاری خارجی در خارج از کشور می شود. اگرچه این سیستم کاملاً کامل نیست، اما سیستم حقوقی ما یکی از پایدارترین سیستم های جهان است. سیستم چک و توازن موجود این تصور را برای خارجی ها فراهم می کند که فساد کمتری وجود دارد و انصاف بیشتری در داد و ستدهای تجاری وجود دارد.

در برخی دیگر از نقاط جهان، قوانین می توانند با یک سکه تغییر کنند، که به طور بالقوه می تواند برای سرمایه گذار بسیار فاجعه آمیز باشد.

نقدینگی و اندازه اقتصاد ما نیز در جذابیت اموال ایالات متحده برای سرمایه گذاران خارج از کشور نقش دارد.

وقتی سرمایه گذاران آماده انحلال یک ملک هستند، به لطف بزرگی اقتصاد ما و تعداد کارگزاران متخصص و مرتبط در سیستم ما، می توانند دارایی های خود را در عرض چند ماه بفروشند.

از آنجایی که بخش صنعتی در آمریکا به گسترش خود ادامه می دهد، احتمالاً شاهد خواهیم بود که سرمایه گذاری خارجی نقش بزرگی در کسب و توسعه املاک صنعتی در ایالات متحده ایفا کند.





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: